skip to Main Content

Don’t take our
word for it.


Don’t take our
word for it. 

SOLUNO: fast-scaling in Rotterdam.

Denk Telecom. En probeer nu eens jong talent aan te spreken. De tech-driven ambities van Soluno, de aanstekelijke ondernemersspirit en schitterende uitzichten op de Maas krijg je eigenlijk pas echt mee als je binnenstapt. Maar ja, jong talent komt pas binnen als het op hun tijdlijn staat. Onze aanpak? Goede online zichtbaarheid, wervende vacatureteksten, slimme vacaturetitels en volledige begeleiding van gesprekken. Resultaat? 20 tech & IT talenten in 12 maanden. Wij blij, zij blij!
#starters #tech #telecom

Q42: ALL NERDS UNITED.

Okay, we geven het toe. Q42 is een Haagse internetclub waar we echt een zwak voor hebben. Alles voelt gewoon goed in deze happy place voor nerds. Aan ons het vriendelijke verzoek: ‘We willen dat al die .NET-, Kubernetes- en IOS-developers weer bij ons naar binnen hoppen. Een opdracht waar wij direct warm voor lopen. We maken nerdy content en zetten deze weg op plekken waar de doelgroep graag rondhangt. Over het resultaat zijn we meer dan tevreden: 19 hires in 6 maanden. Nog even en we worden zelf nerds ;-).
#talentmapping #werkenbijsite #vacaturemarketing

TECHLEAP: ECHT EEN WERELDOPDRACHT.

Nederlandse start- en scale-ups internationaal op de kaart zetten. Dat is het domein van Techleap. De uitdaging: 30 topprofessionals werven in 3 maanden. Gaat ons oranje hart sneller van kloppen. Onze succesmix: een rijke employer love story, content creatie,  slimme targeting en inhouse begeleiding. Inmiddels werken er 72 toppers uit de Nederlanse tech scene met 100% tevredenheid. Inderdaad, 40 meer dan gepland 🙂
#inhousebegeleiding #employerbranding #bannering

FLINK: our second favorite F-word.

De jongens en meiden van Flink hebben jaren geleden ons hart veroverd. Bijna alle Flinkerts komen uit onze koker. Wij ontzorgen dit Haagse internetbureau volledig in het recruitmentproces en bouwen continu aan een base met “moeilijk te vinden” tech kandidaten. Resultaat? Vlijmscherpe time-to-hire en historisch laag verloop.
#eigenrecruiter #vacaturemarketing #search&hunt

NATURE.HOUSE: voor Tech- én Tree-huggers.

Wie de boys van Natuurhuisje.nl ontmoet, wil niet anders dan bijdragen aan dit oerhollandse succesverhaal. De vraag? Vind ervaren PHP Developers die bij onze start-up willen werken. Met een aangescherpte pitch en nieuwe vacatureteksten zijn wij doelgericht kandidaten gaan benaderen bij high-traffic sites en platforms. Wij zetten niet alleen kandidaten aan tafel maar begeleiden ook alle gesprekken op het kantoor in Breda – van eerste kennismaking tot codereviews en onderhandeling. Het resultaat? Na 3 maanden staat er een inhouse team met back- en frontend developers.
#eigenrecruiter #werkenbijpagina #search&hunt

EVENTBRITE: boost the boosters.

Wie een event organiseert gebruikt bijna altijd Eventbrite om de ticketverkoop te boosten. Maar wie boost dit Amerikaanse technology platform als werkgever? Wij natuurlijk. Niet alleen vacatures in de Benelux, maar ook voor de snelgroeiende SAAS teams in Duitsland, Spanje en Ierland. Wij zetten slimme online marketingacties op poten en benaderen gericht kandidaten bij de concurrent. 
#scaleup #tech #marketing

VI COMPANY: van Wie? naar Oui!

Samen met VI Company zoeken wij de meest gewilde techies van Nederland: .NET Developers. De vraag is duidelijk. De oplossing? Een 360º-aanpak waarbij wij met slimme online marketing wekelijks sollicitanten binnenkrijgen (!!) maar ook wekelijks kandidaten proactief benaderen vanuit het merk VI Company, in VI-stijl en tone-of-voice. Het resultaat? Soms interviewen wij wel 8 ervaren .NET Developers per maand.
#VIcademy #vacaturemarketing #search&hunt

Back To Top